شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

یادت کردم یادت نره یادمون کنی .

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

قربة الی الله

سلام رفیق خوبی؟ من چطورم؟ من که ملالی نیست جز، جز دوریِ شما. محمودرضا دلتنگتم. وقتی دلتنگت میشم دلم برا بقیه هم تنگ میشه. برای مرتضی، برای مصطفی، برای حمید، برای سیدعلی، برای مهدی، برای سیدهادی، برای مسیب، برای حامد، برای داود، برایِ.... میدونی چرا!؟ چون رفاقت جمعیش حال میده مگه نه؟ پس به تو هم تنهایی خوش نمیگذره دیگه، آره؟ دمت گرم، حالا که تو اونوری پرونده ما رو هم راست و ریست کن، کارمون رو درست کن، باز هم با هم باز هم دور هم باز هم............. .  یادت کردم یادت نره یادمون کنی . . . . . . راستی، گفتم دلتنگتم....؟ . . . دنیا خوش است و مال عزیز است و تن شریف لیکن «رفیق» بر همه چیزی مقدم است...

رفیق محمود  دلتنگ سربازان آخرالزمانی امام زمان عج فدایی حضرت زینب سلام الله علیها

شهیدمحمودرضابیضائی 

@bi_to_be_sar_nemishavadd

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی